Kody do The Sims 2 – Nowe [Działające] na pieniądze i inne

Potrzebujesz do swojej rozgrywki najlepszych i działających Kodów do The Sims 2? Na naszej stronie znajdziesz najlepsze Kody, pełny ich zestaw wraz z opisem co one dadzą. Od teraz nie musisz szukać po innych stronach sposobów jak ulepszyć swoją rozgrywkę.

Jesteś ciekawy co mogą Ci dać nasze Kody do The Sims 2 z opisami? W tym wpisie przedstawimy Ci co musisz zrobić, aby z tego typu możliwości skorzystać.

kody do The Sims 2

Kody do The Sims 2

Kontynuacja bijącej rekordy popularności gry symulacyjnej The Sims (2000). Dewelopingiem The Sims 2 zajęło się studio Maxis (SimCity, EA Land i inne) we współpracy z koncernem Electronic Arts.

The Sims 2 kody

The Sims 2 to sequel najlepiej sprzedającej się gry, a raczej całej serii gier, wszechczasów, oferującej niespotykaną jak dotąd możliwość kontroli swoich wirtualnych podopiecznych (symulacja ludzkiego życia).

The Sims 2 Kody

Aby wpisać kod, należy jednocześnie wcisnąć klawisze Shift, Ctrl i C. Warto również, przed ich zastosowaniem zapisać grę, ponieważ nieprawidłowe wpisanie niektórych kodów może doprowadzić do trwałego uszkodzenia save’a.

Zobacz różne Kody do The Sims 2 na PC (Kliknij by rozwinąć)
Lista kodów różnych
  • familyFunds [rodzina] [+/-/[nic]][ilość] – pozwala zmienić ilość pieniędzy na koncie danej rodziny; w polu „rodzina” podajemy nazwę, a „ilość” to konkretna liczba, którą chcemy dodać lub odjąć; jeśli pozostawimy pole puste – ilość simoleanów zostanie ustawiona na daną liczbę;
  • kaching – dodaje 1000 simoleonów;
  • motherlode – dodaje 50 000 simoleonów;
  • AgeSimsCar [on/off] – włącza lub wyłącza możliwość wyboru kategorii wiekowej Sima;
  • aging [on/off] – włącza lub wyłącza starzenie się Simów;
  • aspirationLevel [0-5] – pozwala ustawić poziom aspiracji;
  • aspirationPoints [liczba] – pozwala na dodanie ustalonej liczby punktów aspiracji;
  • moveObjects [on/off] – pozwala na przesuwanie obiektów w miejsca do tej pory niemożliwe, np. w miejsce zajmowane przez inny obiekt; dodatkowo pozwala na przesuwanie Simów;
  • roofSlopeAngle [15-75] – ustawia kąt dachu (domyślna wartość to 45);
  • setHighestAllowedLevel [liczba] – pozwala na zwiększenie lub zmniejszenie limitu pięter w budowlach (domyślnie 5), ale może powodować crash gry;
  • setQuarterTilePlacement [on/off] – włącza lub wyłącza możliwość ustawiania przedmiotów poza siatką;
  • addNeighborToFamilyCar [on/off] – włącza lub wyłącza możliwość dodawania Simów do rodziny, dzięki interakcji społecznej;
  • forcetwins – wymusza bliźniaki u ciężarnych Simów;
  • maxMotives – wypełnia wszystkie potrzeby Simów na aktywnej parceli;
  • motiveDecay [on/off] – włącza lub wyłącza potrzeby Simów, przy opcji „on” będą one spadać, zgodnie z założeniami gry;
  • PlumbBobToggle – ukrywa „kryształek” pokazujący potrzeby Simów, aby go przywrócić, należy ponownie wpisać kod.

Kody boolProp TestingCarEnabled to bardziej zaawansowane narzędzie, ale również zapewniające sporą swobodę działania. Zachęcam, by przed testowaniem kodów boolProp TestingCarEnabled, zapisać stan gry, ponieważ wiele z nich może crashować grę.

Zobacz Kody boolProp TestingCarEnabled do The Sims 2 na PC (Kliknij by rozwinąć)
Lista kodów boolProp TestingCarEnabled
  • boolProp TestingCarEnabled [true/false] – włącza/wyłącza kody testowe;
  • boolProp lotInfoAdvancedMode [true/false] – włącza lub wyłącza dodatkowe informacje na temat rodziny po kliknięciu parceli;
  • boolProp ControlPets [true/false] – włącza lub wyłącza możliwość kontrolowania zwierząt;
  • boolProp snapObjectsToGrid [true/false] – pozwala włączyć lub wyłączyć możliwość stawiania obiektów poza siatką;
  • boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] – pozwala (lub blokuje) możliwość stawiania obiektów po skosie;
  • boolProp showFloorGrid [true/false] – włącza lub wyłącza siatkę w trybach budowania i kupowania.

Po włączeniu kodu boolProp TestingCarEnabled możemy wpisać dodatkowe komendy, w tym:

  • Make Selectable – pozawala wybrać Sima, nawet jeśli mieszka na innej parceli;
  • Make vampire / Cure vampire – tworzy lub leczy wampira;
  • DEBUG – Break-Repair – pozwala na naprawianie lub psucie wybranych obiektów;
  • Interaction – Object Error – po kliknięciu w skrzynkę pocztową możemy zresetować Sima, który np. utknie gdzieś na świecie;
  • Teleport Here – użycie skrzynki pocztowej teleportuje Sima w jej pobliże

Tym razem gracz otrzymuje możliwość kontrolowania swojego wirtualnego „ja” przez niemal całe życie, od okresu dziecięcego, aż po spokojną starość. Każda decyzja, której dokonuje, sposób w jaki reaguje na pojawiające się na jego drodze wyzwania i zagrożenia, ma wpływ na jego dalsze losy. Wybór jakiego dokonamy będąc dzieckiem, może mieć znaczący wpływ na naszą młodość oraz dorosłe, dojrzałe życie – czyni to zabawę bardziej realistyczną i zbliżoną do rzeczywistości.

działające kody do The Sims 2

Istotną zmianą w stosunku do „jedynki” jest wprowadzenie w pełni trójwymiarowej grafiki, korzystającej z możliwości współczesnych kart graficznych. Użycie grafiki 3D pozwoliło na zastosowanie nowych, niemożliwych do tej pory rozwiązań. Nic już nie stoi na przeszkodzie abyśmy obserwowali jak zmienia się mimika twarzy naszego pupila, a nawet jego tusza – ta może wzrastać, gdy na przykład spędzamy zbyt dużo swego czasu w kuchni lub na wygodnej kanapie przed telewizorem.

Sprawdzone Kody do The Sims 2

Kolejną wprowadzoną nowością jest też to, iż teraz simowie posiadają własne DNA, co wprowadza do gry całkowicie nowe, związane z tym, wyzwania, jak chociażby możliwość dziedziczenia przez dzieci cech charakterystycznych ich rodziców.

The Sims 2 poradnik do gry

Działające Kody do The Sims 2

Nowy, znacznie rozbudowany, a zarazem intuicyjny system tworzenia własnego Sima. Wystarczy zaledwie kilka kliknięć, aby ustalić wiele różnorodnych parametrów związanych chociażby z wyglądem, mimiką twarzy, itp.

The Sims 2 recenzja

Kody do The Sims 2

Obszerna biblioteka zaprojektowanych na nowo elementów, którymi można wypełniać swój dom. Life Score – dodatkowy współczynnik – miara tego, jak udaje się nam przeprowadzać naszego Sima przez kolejne przeciwności losu, kolejne „wielkie wydarzenia” mające miejsce w życiu każdego człowieka – pierwszy krok, zaręczyny, itd.